Mart 13, 2009

İyiki doğdum , gördün mü 1 yaşımda oldum :)




Canım, güzel yüzlü bebeğim benim bugun tam 1 yıl oldu aramıza katılalı..iyiki aramıza geldin.Seninle birlikte tam bir aile olduk...Anneliğin babalığın ne olduğunu anladık ve anne babalarımıza hak vermeye başladık...
Bu 1 yılda yeri geldi yaptığın hareketlerle bizi güldürdün, yeri geldi hastalanarak telaşlandırdın...Bize hergün yeni bişiler öğrenerek büyüyosun ve bizi de büyütüosun..
Dogum gunune 1 gun kala(dun akşam) kendı basına 5-6 adım atarak nasılda mutlu ettin bizi:)Zorlamayla bişileri yapmıosun,biz yürütmeye kalktıgımızda ınatla bacaklarını kasıp yere oturuosun ama kendın isteyınce başarıyosun..Butun hayatın boyunca da böyle devam edeceğine hiç şüphem yokk..
Altın saçlı, deniz gözlü, pamuk tenli tombik oğlum benim.. İyi ki doğdun, umarım hayatın boyunca gülen yüzün solmaz hep o güzel kahkalarınla büyürsunn...

SENİ ÇOK SEVİYORUZZZ

Annen & Baban

Hiç yorum yok: