Şubat 24, 2009

Büyüme Sancıları..

Blogumuza yıne cook ara verdık, verdıgımız bu arada Tugra cok mızmız anne perişan bi halde...
Şu 11 ay ne zor bi ay anlayamadımm .. gecelerı 1 damla uyumadan ve uykusuz bi halde gunduzlerı mızmızlanan ve yemek yemeyen, uyumayan sürekli emmek isteyen Bir Tugra'yla ilgilenmek zor oluo..8 tane dişimiz varr ve bunları çıkartırken hiç bi mızmızlık yapmamıştı gayet normaldi,hep raslantı eserı yeni çıkan dişlerini görüyordukk ama bu sefer arkalardakı çiğneme dişlerini çıkarmaya çalışıoo iki taraftan da veee baya canı yanıo kuzumun, kii bu kadar mızmız,normal de cok mutlu ve usludur..bu nedenlerden dolayı hiç fırsat bulupta blogumuzu güncelleyemedim:((teknoloji saolsun I phone dan nete girip diğer bebişler neler yapıo annler neler yaşıoo ögrenebıldımm kımıne yorum yazdım kımıne yazamadım..

1 yasımıza az kala baya bı yoruldumm 9. aylarda 'ohh ne guzel yasına gırıoo daha bı rahatlarım' derken işler dahada zorlaştııı!!
Hala daha yatağına alıştıramadım ne yatak odasındakı yatagında yatıyor ne de kendı odasındakı yatagında..geceleri sürekli benımle uyumak ıstıyoo böle olcagını bılseydımm hamıleyken 2 tane yatak bırden alırmıydım hiçç:)
Sabahları Ebru Şallı ile pilatesi bile zor yapıorum sureklı kucagıma çıkmaya çalışıoo(tabii benı alıyo bi gülme sinirlerim bozuluo galıba uykusuzluktan)sonra sinirlenip kendi kendime söyleniorumm 'orda yapması kolay gel sen bide Tugra'yla pilates yap diyee :))ama kafaya taktım her sabah zor da olsa:) pilates yapıorum havalar ısınınca da sahile yürüyüşe çıkıcam veremediğim daha 10 kılo mu verıcem soora da şu Paşanın karnımdayken yaptığı çatlakları gidericemm...

Doğum günü planını daha yapamadık istinye parkta ki 'The Rain Forest' de düşünüyoduk kapalı mekan diye ama herkesın arabası yok gelmeler zor olucakk taaa karşısıı havalar da soguk malumm,bu yuzden evi süsleyerek evde yapıcaz buyuk bı ıhtımalle ama daha kesınlesmedı tabıı..

Sitem yapıyorum sanmayın kesınlıkle öyle bi niyetim yok sadece Oğlumun büyüme sancılarıyla boğuşuyorum uykusuzum ve yorgunumm..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ah annesi oğluşum bırakta biraz mızmızlık yapsın artık:) arka dişler bunlar!!!demek kuzunun canı anca yanmaya başladı:(( neyseki sen yolu yarıladın en kısa zamanda da atlatıcaksın.bakalım ben ne yapıcam ön dişlerini bile çıkartmakta zorlanan minik cadı bana neler yaptırıcak:)
Hadi bakalım en kısa zamanda acılı günleri bitsin inşallah benim kuzumun..oğluşuma iyi bakk:))
öpüyorum ikinizide
kücçük teyzee

Sermin dedi ki...

geçmiş olsun napsın tontişim canım yanıyor demek ki. ben de pilates yapyıroum sabahları erbu şallı'yla. çınar da bacaığımın arasında, üstümde. bir de hani şu yüzüstü yattığın sırt çalıştırma egzersizleri var ya, onda çınar panik oluyor. bana birşey oldu zannnediyor. gelip kafasını kafama koyuyor, yüzünü yaslamaya, sarılmaya çalışıyor. komikler bunlar çook.

ela selin dedi ki...

Ben de diyorum nerede bunlar???
Mervecim oluyor zaman zaman zor dönemler. Ama bir yerde -söylemesi kolay- disini iyice sikarak disiplin uygulamak zorunda kaliyorsun. Bizimki de kendi yataginda uyumamamaya cok direndi. Sonunda babasi Ferber yönteminin ilimli versiyonuyla adam etti kizini. Ne kadar gec, o kadar zor.benim arsivden uyku basligi altinda bulabilirsin bizim uyku sancilarimizi.
Pilatese devam. Az kaldi yaza. Ben dogurayim, katilirim artik. :)))
Öptüm hepinizi...

gezicini dedi ki...

biz aylardır kendi yatağında kendi odasında yatırıyoruz. ne kadar erken o kadar iyi bence.
Tracy Hogg okuyorum, sen de uyku konusuna bak istersen.
doğumgününde biz de evdeyiz..
kolay gelsin annesi..
sevgiler
gorki

Merve dedi ki...

Küçük teyze : Tugra'nın mızmızlıgına alısık olmadıgımdan garipsiyorum ,önceden böyle bi deneyimim olsaydı emınım bu kadar zorlanmazdım:)

Sermin: aynı sekıldee ılk baslarda nefes alıp verışımı izlıo soooraa da hızlıca gulerek ustume cıkıoo bı taraftan onu oturttuyorum oyuncaklarıyla oynasın dıe bı taraftan da hareketlerı yakalamaya calışıorumm tabii bu olayy pilates bıtene kadar suruoo, yerden kalkınca da umurunda olmuorumm kendı kendıne oynuoo :)))

Özlem abla: dediğin bölümü okudumm ama Burak'ın öyle bişi yapıcagını sanmıorumm çunku aksam eve geldıgınde o Tugrayla ılgılenıo bende yemek yapıorumm 5 dk sora gerı getıroo aglıo durmuo sen tut ben yemegı yaparım diooo zorr gıbı gozukuoo :D ben yazın alısır dıye dusunuorum butun gn dısarda yorup aksam gelıp oynayıp uyutursam belkıı uyurr kendı yatagındaaa tabiii o zamana kadar da memeyi kesmeyı dusunuorumm cunkuu iice alıştıı sokakta bıle kucagıma gelıpp ustumu açıp memeye ulaşmaya çalışıoo :(

gorki: ne guzel yaa herkesın bebegı kendı yatagında yatıoo bu herhalde benım tembellıgımden kaynaklanııoo..gecelerı suraklı emmdıgı için vee kendısı 16 kılo oldugu ıcın uyku sersemı yatagından alırken dusururum dıye korkuorumm :( vee uykumdan da vazgecemıorumm yanıma alıorumm ama nereye kadar gıdıcekk bu böyle kısa zamanda hem kendımı hem de Tugrayı alıstırmam gerek :((
sizede kolay gelsınnn..
hoşçakalın :)

Adsız dedi ki...

Annesiiiii annesiiii oğlunuzun yaşgününe tam 11 gün kaldı!!!!!!
Hazırlıklara başlamalııııı.....

Küçcük teyze:))