Aralık 31, 2008



Bütün ailelere,bebişleriyle sağlıklı mutlu yıllar dilioruzzz :)

Aralık 25, 2008

Stressiz bir akşam yemeği :)



Geçenlerde Suadiye de ara sokakta bulunan şirin mi şirin ZUZU CAFE ye gıttık..
Tuğra da bizde çok eğlendik, çocuklar için ayrı bi oda var orda ablalar çeşitli oyuncaklarla oynatırken sizde rahat bi şekilde yemeğinizi yiyebiliyorsunuz..Bizde bi taraftan rahatça yemek yiyip diğer taraftan da Tuğra'nın oyun oynamasını izledik, çok keyifli bi yemekti..Şuana kadar dışarda stres olmadan rahatça yemek yiyebildiğim tek yerr:)
Bundan sonra dışarda akşam yemeği yiyceğimiz zaman ilk aklımıza gelıcek yerr ZUZU CAFE olucakk..



Tuğra 9 aylık, Alya 6 aylık fotolarıı...
Alya düşerken ki Tuğra'nın tipine bakarmısınız?..muzur yaaa:)
Yerim sizi benn benım datlu bebeklerimmm:)

Aralık 21, 2008

Gülsem mi :) ağlasam mı :( ?



Tugra şu son günlerde görüldüğü üzere kendi mama sandelyesinde uyuyakalıoo:)
İşlerimi yaparken sesi çıkmayınca merak edıp 'napıo bu cocuk sesı cıkmıo' dıye düşünüp baktığımda kendı kendıne uyuyakalmış olarak buluorumm..Aslında kendı kendıne uyuyabılmesı guzel ama mama sandelyesı kısmıı komıkk:))Orada bı yerı tutulcak, canı acıycak diye alıp yatagına goturdugumde de hemen uyanıoo, sankı 'ben rahattım nıye alıosun' dermiş gibi:))
Sonra kı gunlerde yatagına buraktım orda uyusun dıye uyumadıı, mama sandalyesı daha rahat galıbaaa:)
Acaba geceleride mi orda uyutsam belkı yarım saatte bi uyanmayı bırakırr:p
(şaka tabii:))

Aralık 14, 2008

Aralık 09, 2008

Tuğra'nın İkinci Bayramı



Tuğra artık fotoğraf makinesine eskisi gibi poz vermio, sürekli gözlerini kapatıoo..
Onlarca foto çektik düzgün sayılabılecek tek foto bunlarr:)



Herkeseee hayırlı, mutlu ve sıcacık bi bayram diliyoruzz..

Aralık 01, 2008

Köhh Köhhhh :(



Oğluşumun diş yüzünden ateşi çıkmştı, cuma gunu Alya bebeğin doktoruna goturdum O'da soguk algınlıgı dedıı, iğne oldukk,ilaçlarımızı aldıkk daha hastaneden cıkmadan veznedeyken kucagımda uyuyakaldıı paşaa.. O gune kadar öksürüğü yoktuu, eve geldıgımzde öksürmeye başladıı öksürürkenn canı acıyıpp ağlamalar falan..iice sınır oldumm 'hasta deıldı boylee doktora gıttı cocuk hasta olduu'dedim kendı kendıme, ya ilaçlar söktürüo yada erkenden öksürüğü başlamadan doktor amca teşhisi koyduu..



Pek bi keyifsiz paşa eskiden kendı kendıne oynar ve konuşurdu, şimdi kılıktan kılıga gırdıgımız haldee gulmuooo yada zorakıı ''ııııı'' dıyerek gulumsuyooo:( Sürekli gülenn komıklık yapan cocuk gıttı yerıne keyıfsız paşa geldıı..O'nu öyle görünce bizim de içimiz burkuluoo hiç alışkın olmadıgımız içinn.. Bizde belki Alya'yı gorunce keyfı yerıne gelır dıee vee tabıkıı malumunuz fenerbahce-beşiktaş maçı oldugundan izlemeye Mine teyzelere gittik tabiki cadde trafıgı korkunçtuu,minibüs yolu desen gıdemıosun ordan burdan dıyerek taammm 2 saatte varabildik.. bırbırlerı gorunce sevındı mınıklerr..Oynamaya başladılarr Tuğra'nın da keyfi yerine geldii kahkahalarr Alya'nın çorabını çekiştirmelerrr,anlıycağınız baya keyiflendii,eee tabii paşayı öyle görünce anneyle babanın da keyfı yerıne geldıı:)

video

Gülüyoruz ama öksüğümüzz tam gaz devam edioo, bakalım ne zaman geçecek:(

Kasım 26, 2008

ATEŞ!!!

Tuğra'nın ilk defa dün akşam ateşi çıktıı..çok korkuttu bizi:(
İlk defa olsa gerek çok telaşlandıkk..20,30 da ateşi 38.5 ti,doktorlar Calpol'un içinde bi madde oldugunu fazla dozda verılırsee baska hastalıklara yol acabileceğini söylemişti tv de izlemiştim korkuttugm için evde de Calpol oldugundan yarım ölcek verdim..37.0 a düştü 2 saat soonra yine çıkmaya başladı,fitil vericektim beceremem,canını acıtırm diye korktumm saat 23.00 gibi babamız bizi acile götürdü orda 1 saat kadar soğuk buhar verdilerr sonra röntgen çekildi, bişeyi yokmuşş..Üst dişleri çıkıomuş o yuzden ateşi çıkmış..Daha önce de altta 3 tane diş çıkardık ama hiç ateş yapmamıştı hatta nası çıktığını bile anlamadık hep sabah uyandıgımızda farkediyoduk, bi bakıoduk patlamış..Hiç aklımıza diş yuzunden olucağı gelmemişti..Bide ateşi düşmeyince iice korktuk,doktor kılosuna göre yarım ölçeğin az gelıcegını söyledı,eve gelirken Dolven aldık yatmadan önce tam ölcek verdık, bütün gece sık sık uyanıp ateşini ölçtük düşmüştü bi daha çıkmadı allahtan..Napılır nası yapılır biliosun ama konu kendı çocugun 'canın' olunca telaşlanıosun iştee elin ayagına karışıoo:(
neyse ki şimdi iyiyiz ateşimiz normal, dişimizin ateş yapmadan çıkmasını beklioruzz ve doktorun tavsıyesıyle eve bi tane de soguk buhar makınesı alıcazz, bronşit olmasını az da olsa önlüyomuş..
Tuğra geceleri benle yattıgından, gece babamız korkup ben uyurum bakmam ateşine diye bizimle yattı:)
Bugun de kilo kontrolümüz var (obez riski taşıdıgından dolayı), bakalım kendı doktorumuz ne dıycekk..
Annecim isterdim ki hiç hasta olma biyerin acımasın yada senin yerine bana olsun ama malesef sende hasta olucaksın ve hasta olarak, düşüp kalkarak büyüyceksin tıpkı bizler gibi..O yüzden şunu diliorum, umarım bütün hastalıklarını hafif atlatırsın ve bende dooru tedaviyi uygulayabilirim ve çabucak hiç bi eser kalmadan bütün hastalıklarını atlatırsınn..Anne oldugumu dün gece daha iyi anladım suana kadar yasımın kucuk olmasından anlayamıodum ama sen bana küçücük halinle bi şekilde de olsa bunun farkına vardırdın..Seni çok seviorum oğlum..


BABAN;
babacıııım,oğluşuuuum,şişkoooom hatta babişiiiiimmmm ve hatta herbişeyim :) (bu arada sana olan duygularımı yazarken annen çok kıskandı (HERBİŞEYİM LAFINA) dün gece bizi çok korkuttun..acemiliğimizden dolayı çok telaşlandık.. tabiki hastalanıcaksın ateşin çıkıcak bunlar doğal ama yeni yeni öğreniyoruz.. beraber büyüyücez artık :) en iyi dileklerimiz seninle annenin dediği gibi umarız bundan sonraki hastalıkları çok kolay atlatırsın en az hasarla en az can acısı ile sağlığın,mutluluğun,huzurun bizim için çok önemli dün gece bir kez daha fark ettikki anne baba olmak çok zormuş itiraf etmeliyimki anne ve babalarımızın değerini daha iyi anlıyorum..:)
allah kısmetini şansını ömrünü bahtını hep açık etsin yüzün hep gülsün...
(SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM OĞLUŞUUUMM)

Kasım 24, 2008

Kış gelio bağıra çağıra ..!





Kış kendini göstermeye başladı..
Havalar iice soguduu, güneş artık eskisi gibi ısıtmıo,ee dolayısıyla bizde dışarı eskisi kadar çok fazla çıkamıoruzzz..Soğuk geçen günlerdee pencereden dışarı bakıp, kuşlara ''gel gel'' yaparak avutuyoruz kendimizi..

Son 1 haftadır Tuğra, O'nun için hazırladığım yemekleri yemeyip bizim yemeklere saldırıoo..geçenlerdee nerdeysee 1 kaşık pilavla 1 küçük tavuk but yedii, şaştık kaldıkk :)Büyüdüm mü demeye çalısıoo yoksaa sizin yemekler daha mı güzel diyoo anlayamadımm:)
C.tesi gecesi çikolata prensesi kuzenimiz Derin Alyalara gittik gelenksel kuzenler buluşmamız vardı..Bi güzel oynadılarr birbirlerinin saçlarına dokundularr Tuğra Alya'yı öpmeye çalıştıı, O'nları öyle izlemek o kadar keyifliydi kii..Artık eskisi gibi karşılaştıklarında uzunca bi süre incelemiyolar birbirlerini,hemen sırıtıp bırıbırlerıne dokunuolarr,bir diğerinin elindeki oyuncak daha kıymetli olupp almaya çalışıolarr,Alya daha henüz tam oturamıyo Tuğra da bu konuda becerikli olduğundan bizimkisi Alya'nın elindeki oyuncakları alıcam diyee üstüne çullanıoo Alya'yı ezioo,canım teyzoşumm benim, hiçte sesini çıkarmıoo fırsat bu fırsat diyip Tuğra'nın saçlarıyla oynuoo:D
Çok tatlı oluyo bu bebeklerr yaa çoooooooooookkk..
Bakalım büyüdüklerinde iki kuzen ne yapıcaklarr:)

Kasım 12, 2008

Geç gelen resimler...


Uyuyoruz ama oyuncakları da bırakmıyoruzz.


Şeker gibii bayramm..


Annesi gezio Tuğra uyuyoo :)

Kasım 07, 2008

emirgan korusu





Taa Eylül ayında gittiğimiz süper güzel,yeşillikler içerisinde,parkı olan ama kalabalık olmayan sarı köşk'ün bulundugu herkesin kesinlikle gitmesi gereken güzel bi yer..

Evett paşamızzz büyüdü kocaman olduu..
Ek gıdaya geçtik, bu geçiş sırasında hiç bi zorluk yaşamadık, zaten paşanın yemeklerimize saldırmasıyla belliydi :) ek gıdalara gectıgımızde daha fazla kılo alıcak dıye korkmuştum fakat daha az almış 7. ay kontrolunde 12.600gr'dı..Emzirdiğim dönemlerde ayda 1 kg alıodu şimdiyse 600 gr alıoo tabi bunda hareketlenmesının de buyuk payı var..

Artık tek basına desteksiz oturabiliyo, altta 3 tanecik minik dişi var, sevinince 'pufff' diye tükürükler saçıyo, Babamıza 'babu, abu' diyo, bana da bazen 'anni' diyo ama bilinçli söyleyıp söylemediğinden daha emin değilim:( , başkalarının yediği yemekten yemek istiosa verene kadar kendini sıkıo(titreyene kadar) 'ııııı' diye ses çıkarıo, başkalarının gözleri dikkatini çekio tutmaya çalışıo, reklamları duyar duymaz kafasını cevırıo, bişeye bakarken önce normal bakıp daha sonra da kafasını yana yatırıp bakıo (çok tatlı oluo ama teyzelerı korkuttu 'gözleri mi bozuk acaba' diye doktora sorucam), 'öp' diyince yanağımızı hafifçe ısırıo, kollarından tutup yürüttüğümüz de bayılıo, emeklemeye hiç mi hiç niyeti yokk..
Son gelişmeler böyle...
umarım bloga bi daha bu kadar uzun süre ara vermem.
Gecen bayramın fotolarını da alıp en kısa zamanda eklemeyi umuyorum..

veee blogu geciktirince...kendi kendine ödül :)



bu sefer kendi blogumuza kendımız ödül verdik :p
inşallah bi dahaki ödülü sizlerden alırızzzz ;)

video

yazın çektiğimiz bi video..
daha yeni elime ulaştı ve hemen yayınladım :)

Ekim 30, 2008

Ağustos 31, 2008

Ağustos 21, 2008

Paşa'nın son marifetleri






Paşamızz fotolardan da görüldüğü üzre çok büyüdü (beden olarak tabii) artık kucagımızda fazla tutamıyoruzz hemen belimiz ağrıooo:(
Tosun 11 kg olduu,zayıflamaya başladı,tabii eski kilo alışına göre; eskıden ayda 2,500kg alırken şimdi ise 1,300kg alıo..
Bu zayıflamayı sağlayan hareketlenmesi oldu..
ilk başlarda sağa sola dönüodu şimdi ise sırt üstü yatarken yüzüstü yatıoo..hatta bazı gecelerr yatırdıgım gıbı bulamıorumm bi gece yataktan düşücek diyee korkuorumm:(
yere koyar koymaz ayaklarını tutuoo,dudaklarını şekilden şekle sokuo, tek başına bıberondan su içiooo, bişey yedırırken kendı tutup yemek istıoo, kucagımıza aldıgımzda yanaklarımızı dudaklarımız burnumuzu sıkıoo vee en komıği,buna bayılıorumm; biri karşısında yemek yerken agzıyla şapşap diye sesler çıkartıoo:)

Gelelim tatile; giderken yolda ağlıycak diye çok korktum bu yuzden bileti 23.30 a aldık ki gece uykusunda olsun diyee giderken hiç bi aksilik olmadı uyandıkça emzirdim uykusuna kaldıgı yerden devam ettii..Denize ilk soktugumuz gun denız dalgalıydı ve daha alışmadan koca bı dalga sayesınde ıslandıgından bıraz korktu ama daha sonra kı gunlerdeyse denızın keyfını cıkardı suyu ızledı, suya şap şap vurdu, ayaklarını çırptıı..geceleri ise burdaki gibi ayagımda sallamama gerek kalmadı(Kazdağları'nın havası yaradı)hep emzırırken uyuyakaldı ve en ilgınci 2 saat aç kalamayan paşa orda nerdeysee 4 saat emmedi,tabii bizde bu olaydan fazlasıyla yararlandık karı koca bol bol denıze gırdık ve guneslendıkk(ananemiz saolsunn hep o ilgilendii)..
Dönüş biletlerımızi de yıne gelirken yaptıgımız gibi gece aldık.dönüşümüz de ananemiz yoktu vee çok korktuk ağlıycak diyee ama neyse ki dönerken de bi yaramazlık yapmadı benim akıllı oğlummmmm:)

Asıl büyük gelişmeyii söylemedimmm; Paşanın dişi çıktıı(sağ alt) gözle zor gorunse de parmakla hissedilioo:)

Bu tatil benim oğluma çokk iyi geldi çoooooookkkkk :)

Haziran 20, 2008

Yeni bi hayat daha...

Teyzesinin çitlenbiği, bitter prensesi, cimcimesi hoşgeldin aramıza ..! Sağlık, mutluluk, başarı, şans hep yanında olsun Alya..








Artık yazmaya vakit bulamıyorum yazıcak o kadar çok sey var ki; agularımız, kahkahalarımız, obezliğimiz, yeni minik bebeğimiz... Yine vaktim olmadığından şimdilik fotoğrafları paylaşıyorum, olur da vakit bulursam uzunca yazı yazıp acısını cıkartıcamm:)

Mayıs 13, 2008

Kaç gün geçti aradan...

Vee evimize geçtik...
Uzun zamandır vakit bulupta gelişmeleri yazamıorumm..Günlerr acaipp yoğun geçioo yemek yapmaya hatta yemeye bile vakit bulamıorum sağolsun babamız bize yemek yapıo da boğazımda bı kaç bişi geçioo karnımız doyuyo..


Günler geçer de Paşamız büyümez mi hiçç .. şimdiden kocamann oldu tahminen 7 kilo olmuştur,bacakları tam ısırımlık :) şişkoluğundan kucağımızda tutamıyoruz hemen kollarımız ağrıoo, gülücüklere de başladı her uyanmadan sonra gülüşme faslımız oluyo çok eğlenceli, sürekli etrafı ve bizi inceliooo özellikle renkli eşyalardan gözünü ayıramıoo..




Bu arada mevlütümüzü de yaptık artık bebekler için mevlüt kıyafetleri satıyorlar oğluma aldık giydirdik büyük adam gibi oldu..




Halasıyla oğlum, Küçük teyzelerden İnci teyze, Oğluşumla babası...


Artık bana benzemeye başladı, becerebilirsem, bi gün benim bebeklik fotolarımdan birini koycam bakalım kime benzioo.

Nisan 28, 2008

Oğlumun ilkleri...

Neşe teyzesine ben uyutsun diye veriyorum o neler yapıo:)


Mine Teyzesinin aldığı tulum ne güzel de yakışmış benim tombik oğluma..



İlk 23 Nisanımız..Oğlum 23 nisanı Ceylin Naz'la kutladı..


İlk starbucks'a gidişimiz ve babamızın ilk kez kanguruyla Tuğra Berk'i taşıdığı gün..



Ve büyükanannemizle fotoğrafımız...





İlk deniz yolculuğumuzu büyükananemizi ziyaret ederek yaptık...Yolculuk sırasında Neşe teyzesi Tuğra Berk'e direksiyon dersleri verdi, şuan direksiyonu tutmasına gülüyoruz bakalım 15'ine gelipte arabaları çalmaya başladığında da böyle gülebilecek miyiz :):):)

Nisan 19, 2008

Oğluşumun,ananesinin kucağındaki pozuna bakarmısınız..
ne kadar da huzurlu duruoo.







Taa karnımızdayken başladı arkadaşlıklarıı...
Dağhan ve Tuğra kankilerr:)


Oğluşumun babaannesi veee Tuğra'sı :)
Ne güzel de poz vermişlerrr, kıskandımm
.

Nisan 13, 2008

Ve yine Mine teyzemizdeyiz..(neşe teyze, mine teyze, kuzen emre, buyuk hala nedret, kuzen egemen, ve anane) herkesin bi kare de bulundugu foto..ben mi nerdeyım yorgunluktan içerde uyuyakalmısım:)



Bu da farklı bi poz...


İşte benn :) Tuğra kucağımdan alınmadan önceee..

Severlerkennnn...



Bu da canım arkadaşım Hilal, Tuğra'nın en küçük teyzelerinden biri:)









Geçenlerde 1 aylık kontrolumuze gıttık doktorumuzdan Paşanın 5 kg oldugunu, sarılığının azaldığını kısacası, herseyın yolunda oldugunu öğrendik mutlu olduk..Muayene sırasında doktoru bile obur oldugunu farketti ve o gunden beri bizde hem kilosunu hem de oburluğunu göz önünde bulundurarak Tuğra'nın adını değiştirdik ve Tosun Paşa yaptıkkk:)