Kasım 26, 2008

ATEŞ!!!

Tuğra'nın ilk defa dün akşam ateşi çıktıı..çok korkuttu bizi:(
İlk defa olsa gerek çok telaşlandıkk..20,30 da ateşi 38.5 ti,doktorlar Calpol'un içinde bi madde oldugunu fazla dozda verılırsee baska hastalıklara yol acabileceğini söylemişti tv de izlemiştim korkuttugm için evde de Calpol oldugundan yarım ölcek verdim..37.0 a düştü 2 saat soonra yine çıkmaya başladı,fitil vericektim beceremem,canını acıtırm diye korktumm saat 23.00 gibi babamız bizi acile götürdü orda 1 saat kadar soğuk buhar verdilerr sonra röntgen çekildi, bişeyi yokmuşş..Üst dişleri çıkıomuş o yuzden ateşi çıkmış..Daha önce de altta 3 tane diş çıkardık ama hiç ateş yapmamıştı hatta nası çıktığını bile anlamadık hep sabah uyandıgımızda farkediyoduk, bi bakıoduk patlamış..Hiç aklımıza diş yuzunden olucağı gelmemişti..Bide ateşi düşmeyince iice korktuk,doktor kılosuna göre yarım ölçeğin az gelıcegını söyledı,eve gelirken Dolven aldık yatmadan önce tam ölcek verdık, bütün gece sık sık uyanıp ateşini ölçtük düşmüştü bi daha çıkmadı allahtan..Napılır nası yapılır biliosun ama konu kendı çocugun 'canın' olunca telaşlanıosun iştee elin ayagına karışıoo:(
neyse ki şimdi iyiyiz ateşimiz normal, dişimizin ateş yapmadan çıkmasını beklioruzz ve doktorun tavsıyesıyle eve bi tane de soguk buhar makınesı alıcazz, bronşit olmasını az da olsa önlüyomuş..
Tuğra geceleri benle yattıgından, gece babamız korkup ben uyurum bakmam ateşine diye bizimle yattı:)
Bugun de kilo kontrolümüz var (obez riski taşıdıgından dolayı), bakalım kendı doktorumuz ne dıycekk..
Annecim isterdim ki hiç hasta olma biyerin acımasın yada senin yerine bana olsun ama malesef sende hasta olucaksın ve hasta olarak, düşüp kalkarak büyüyceksin tıpkı bizler gibi..O yüzden şunu diliorum, umarım bütün hastalıklarını hafif atlatırsın ve bende dooru tedaviyi uygulayabilirim ve çabucak hiç bi eser kalmadan bütün hastalıklarını atlatırsınn..Anne oldugumu dün gece daha iyi anladım suana kadar yasımın kucuk olmasından anlayamıodum ama sen bana küçücük halinle bi şekilde de olsa bunun farkına vardırdın..Seni çok seviorum oğlum..


BABAN;
babacıııım,oğluşuuuum,şişkoooom hatta babişiiiiimmmm ve hatta herbişeyim :) (bu arada sana olan duygularımı yazarken annen çok kıskandı (HERBİŞEYİM LAFINA) dün gece bizi çok korkuttun..acemiliğimizden dolayı çok telaşlandık.. tabiki hastalanıcaksın ateşin çıkıcak bunlar doğal ama yeni yeni öğreniyoruz.. beraber büyüyücez artık :) en iyi dileklerimiz seninle annenin dediği gibi umarız bundan sonraki hastalıkları çok kolay atlatırsın en az hasarla en az can acısı ile sağlığın,mutluluğun,huzurun bizim için çok önemli dün gece bir kez daha fark ettikki anne baba olmak çok zormuş itiraf etmeliyimki anne ve babalarımızın değerini daha iyi anlıyorum..:)
allah kısmetini şansını ömrünü bahtını hep açık etsin yüzün hep gülsün...
(SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM OĞLUŞUUUMM)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

KIZIMADA,OĞLUŞUMADA BÜYÜK GEÇMİŞLER OLSUNNN!!!!!!!
Teyzesinin biricik tatlı mı tatlı oğluşu,
dün gece benide nasılda korkuttun ölee:(
annenin sana çok dikkat etmemesine rağmen (rahat davranışlarından) bu ayına kadar çok şükür bişi olmadan gelmiştik,ama dün alyayla uğraşırken hapşırık,öksürük,kusma başında nöbet tutarken bide gece senden de haber alınca dedim benim kuzularıma ne oldu,yoksa c.tesi gecesi sizleri üşüttük mü! gerçi alya bi şekilde üşütmüşş:(( çok şükür sen iyisin teyzecim,inşallah alyada iyileşir sizi görmeye geliriz oynarsınız..seni çok seviyorum oğlum,senin o güler yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın..

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun Tuğra Berk'e.. Neyse ki şimdi iyileşmiş de sizi korkutmaya devam etmemiş. hayret dişin 38,5 derecelerde ateş yaptığını ilk defa duyuyorum, genellikle diş ateşi 37,7 yi geçmez çünkü. Umarım bir daha tekrarlamaz, hiçbir bebiş de hasta olmaz.. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

cok gecmiş olsun canım allah acil şifa versin inşallah umarım bidaha böyle bişe yasamazsınız ama dediğin gibi canım hasta olcak düşücek kalkıcak oda bir gün koca adam olucak nilay

Merve dedi ki...

Burcu:
walla bende Tugra da hiç ateş görmedıgım vee daha önce hiç diş cıkarırken ates yapmadıgı için diş olucagı aklıma gelmedııı..
neysee ki başka bişi diilmiş diş yuzundenmniş, rahatladıkk..

Nilay:
İyi dileklerin için saol canımm..

Sermin dedi ki...

Eee tamam o zaman bundan isimleri karıştırdım unutmam bir daha. Ben de Merviş diyim bari.
Çok geçmiş olsun iki güzele de. Valla ben maşallah demiştim ;)

Merve dedi ki...

olurrrr Merviş olayını severimm:))

Gülfer dedi ki...

Merve'cim çoook geçmiş olsun! Gerçi Neşe'yi arayıp sormuştum son durumu, iyi haberlerinizi almıştım şükür. Bu minnoşlar büyürken arada böyle ufak tefek şeyler oluyor işte. Allah beterinden korusun.

Öptüm tombişi :-)

Merve dedi ki...

Saol Gülfer ablaa..
Aminn inşallahh daha kotusu olmazzz:(

Sermin dedi ki...

nasıl tontiş?

Merve dedi ki...

Öksürmeye başladı,göğüsünde hırıltı varr...soğuk almışş:(
İlaç veriyoruzz bakalımm nolcakk??