Aralık 01, 2008

Köhh Köhhhh :(



Oğluşumun diş yüzünden ateşi çıkmştı, cuma gunu Alya bebeğin doktoruna goturdum O'da soguk algınlıgı dedıı, iğne oldukk,ilaçlarımızı aldıkk daha hastaneden cıkmadan veznedeyken kucagımda uyuyakaldıı paşaa.. O gune kadar öksürüğü yoktuu, eve geldıgımzde öksürmeye başladıı öksürürkenn canı acıyıpp ağlamalar falan..iice sınır oldumm 'hasta deıldı boylee doktora gıttı cocuk hasta olduu'dedim kendı kendıme, ya ilaçlar söktürüo yada erkenden öksürüğü başlamadan doktor amca teşhisi koyduu..



Pek bi keyifsiz paşa eskiden kendı kendıne oynar ve konuşurdu, şimdi kılıktan kılıga gırdıgımız haldee gulmuooo yada zorakıı ''ııııı'' dıyerek gulumsuyooo:( Sürekli gülenn komıklık yapan cocuk gıttı yerıne keyıfsız paşa geldıı..O'nu öyle görünce bizim de içimiz burkuluoo hiç alışkın olmadıgımız içinn.. Bizde belki Alya'yı gorunce keyfı yerıne gelır dıee vee tabıkıı malumunuz fenerbahce-beşiktaş maçı oldugundan izlemeye Mine teyzelere gittik tabiki cadde trafıgı korkunçtuu,minibüs yolu desen gıdemıosun ordan burdan dıyerek taammm 2 saatte varabildik.. bırbırlerı gorunce sevındı mınıklerr..Oynamaya başladılarr Tuğra'nın da keyfi yerine geldii kahkahalarr Alya'nın çorabını çekiştirmelerrr,anlıycağınız baya keyiflendii,eee tabii paşayı öyle görünce anneyle babanın da keyfı yerıne geldıı:)



Gülüyoruz ama öksüğümüzz tam gaz devam edioo, bakalım ne zaman geçecek:(

5 yorum:

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun miniğime :( Ya zaten içimden demiştim, gerçi yoruma da yazmıştım, diş hiçbir zaman 37,6'nın üzerinde ateş yapmaz diye. 38,5'luk ateş diştendir diyen doktorunla tekrar bir görüş hatta değiştir derim!! Yazık tatlıma :( Umarım öksürüğü de hemencecik geçer sağlığına kavuşur..

Merve dedi ki...

zaten kendı doktoruna goturmemiştim acile goturmuştuk gece,orda da asistanlar vardıı öle demişlerdi bende bişi bilmediğim için inandımm...Gerçi bi şüphe vardı ama:(
Kendı doktoru da izindeydı gorusemedık, Alya bebeğin doktoruna gıttık O'da sağolsun teşhisi koyduu..
Dediğin gibi inşallah çabucak iyileşirr..

Sermin dedi ki...

Yazık tontişeeee :(( Geçmiş olsun Mervişcim. Uamrım atlatırsınız. Bu mevsim geçişlerinde bebişle rkolay hastalanıyor. Ay öyle keyifzi keyifsiz durmalarına ben de dayanamıyoru üzülüyorum. kimbilir hiç hali olmuyor ya da biryer ağrıyor ki gülesi gelmiyor. öptük

Adsız dedi ki...

hmm çok geçmiş olsun,çocuk değil mi bi kaç güne kalmaz iyileşir ..
İyi bayramlar demeye gelmiştim bende
Evet,dedim ve gidiyorum=)
Ziyaretiniz için de çok teşekkürler..
İyi bayramlar..

Merve dedi ki...

Sermin;
Bakalım inşallah geçicekkk,hergün iğnemizi oluoruzz..
Zatüüreye çavirmesindeee ondan korkuorummm ):

3lf;
Teşekkürlerrr..
Sanada iyi bayramlarrr..(: