Mart 15, 2009

Doğum günü partimiz ...!!!









Dogum gunu partımızı bugun gunduz yaptık... Partimizde halamız, babaannemiz, ananemiz, teyzelerimiz, şeko teyzemiz, nuray teyzemiz, arkadaslarımız Dağhan, İkra ve Alya vardıı.. herkese geldıklerı ve bırbırınden guzel hedıyelerı için cok tesekkur ederızzzz...




Dedeciğim seni hiç gormedım ama annemın ananemın teyzelerımın anlattıgı kadarıyla tanıyorum..
Bugun 1. yaşımı kutladık, herkes senın eksıklıgını hıssettı ama ben hıssetmedım cunku kımse gormese de sen burdaydın beni ilk kutlayan sendın..
bugune özel degıl hergun bana iyigeceler opucugu vermek için gelıosunn..
keske senı gorebılseydımm beraber oyunlar oynardık benı omuzlarına alsaydın, yasak olmasına karsın her aksam bana cıkolata getırseydın, hep hayalını kurdugun torununla(benle) maca gıtseydın, şımartsaydın ve doya doya koklayabılseydın...
ben senıgoremıorum amam sen benı goruyosun ve butun yaramazlıklarımı ızleyıp guluosun biliyorumm...
Her gun senınle ılgılı yenı seyler ogrenerek buyuyorum, 20 yasıma geldıgımde sankı senı tanımışım, vakıt gecırmışım gibi hissetmek istiyorum ve bunu basarıcammm ...
Hep 'keşke' diyorum , ya ben 7 sene önce dogsaydım yada sen 7 sene daha fazla yaşayıp bırbırımızı gorebılseydıkk, oyunlar oynasaydıkk, vakıt gecırseydık , keşke....
Seni Çok Seviyorum Dedeciğim...
Tuğra Ataberk YÜKSEL

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
ben gecenlerde yorum yazmistim, emeklemekle ilgili sorularim vardi.Bilmiyorum hatirladinizmi.
Tugra Berk´in dogumgünün kutlariz, Allah nice dogumgünleri, saglik, mutluluk nasip etsin.

Merve dedi ki...

hatırladımm tabikiiii :))
tşk ederizzz...

Gülfer dedi ki...

Merve'cim,

Paşanın doğum günü kutlu olsun. Gülücükler yüzünden eksik olmasın.

Dedesi konusunda çok haklısın. Bence de o sizi görüyor ve Tuğra'ya bakıp gülümsüyor :)

İkinizi de çok öpüyorum

gezicini dedi ki...

nice nice sağlıklı, mutlu günler dileriz...
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

Oğluşum iyiki doğmuşsun seni çoook seviyorum ve o tombik yanaklarından kocaman öpüyorum...veeee tabiki heryerinden de ısırık alıyorum:))))

küçcük teyzen

Adsız dedi ki...

Nice nice nice mutlu yıllara Tuğra..

Merve dedi ki...

herkese ii dilekleri içinn çoookkk ama çookk teşekkurlerrrr....

AYÇA dedi ki...

1.yaş gününüz kutlu olsun...okurken gözlerim doldu.çok etkilendim.

Merve dedi ki...

Blogumuza hosgeldin ayca:)
Iyi dileklerin icinn cok tesekkurlerr...
Evett birazz dokunakli olmuss...

Adsız dedi ki...

Oğlum, yürüdü yürüdü doğumgününde yürüdü derkeeeen bi daha tık yoook:(((
Annesi annesiiiii en kısa zamanda yürüme videosu isteriz.
Küçcük teyze

Sermin dedi ki...

mervişcim tontişime yüzü kdar güzel, mutlu, sağlıklı, anne babasıyla şapır şupur bir ömür diliyorum. hep o gülen gözleri gülsün şimdiki gibi.iyi ki doğmuş sen de iyi ki anne olmuşsun.

Sermin dedi ki...

mervişcim tontişime yüzü kdar güzel, mutlu, sağlıklı, anne babasıyla şapır şupur bir ömür diliyorum. hep o gülen gözleri gülsün şimdiki gibi.iyi ki doğmuş sen de iyi ki anne olmuşsun.

ela selin dedi ki...

Mervecim bu daha dün dogdu ya, ne zaman 1 yasina geldi???
Mutlu yillar minik pasha! Öpüyorum seni minik tontis yanaklarindan.

Merve dedi ki...

saol sermin çok tesekkurler iyi dıleklerın içinnn , öpüorumm ikinizi dee..

Merve dedi ki...

walla sorma Özlem abla o bi sene nasıo gectı bana sor dıcem ama bende bılemıormm :)
bende sizi öpüyorumm vee mınık beyii kokluorummm :)

Adsız dedi ki...

baban!
oğlum benim herseyim...
bende dedesiz büyüdüm.. ne annemin babası nede babamın babasıyla birseyler yasıyabildim. bu duruma çok üzüldüm ama annenin dediği gibi onlar bize hergece ii geceler öpücüğü verdi bizi hiç bi zman yanlız bırakmadı! bizler o zaman melek gibiydik! suçsuz günahsızdık.. inşallah benim babamla birşeyler yaşıcaksınız! yani büyük babanla! keşke dedende aramızda olsaydı bende dedeni tanıyamadım çok şey kaçırdım.. keşke bende o güzel dedeni tanısaydım...çok şey kaçırdım ama olsun biz onu göremeskte o bizi görüyo.. bizi tanıyo bizi yaşıyor.. o yüzden dedene yakışır bir torun olucaksın bundan eminim benim oğlum şişkom tontoş ve çok tatlı oğlum iyiki, varsın iyiki bizim hayatımıza girden seni çok seviyoruz baban...