Haziran 10, 2010

Mimlendikkkkk ;)


Yeni ayakkabımızzz .. Çok memnunuz.. Tugra kendı giyip cıkarabilioo..tavsıye ederızz..

Evvett baslayalım bakalımm ;)

1) Nasıl gıydırıyorsunuz ?

Tombik bır ogulunuz varsaa bu savasa dönüşüoo.. gıydırme ıslemı tamamlandıktan soora sırılsıklam oluverıosunzz :))

Genelde buyukler için yapılan kıyafetlerın minimize hale getırılen kıyafetlerı tercıh edıorumm.. vee erkeklere gıydırılen ''mavi'' renkten uzak durmaya calısıorumm :)

2) Marka mı, pazar mı, semt butıgımı.. nerelerden alısverış yapıoyorsunuz?

İç bodylerini mothercare den alıorumm...sokak kıyafetlerini; gap, c&a, zara baby ve yurt dışından (arada yurt dısına cıkan Buyuk teyzemız sagolsun).ayakkabıda ;genelde nike ama son aldıgım yazlık sandalet tarzı ayakkabıyı kanyondakı Stride Rite'dan aldımm cok hosuma gıttı esnekk ve cokk rahatt(fotoğraftaki) ..ev kıyafetlerinı de genelde pazara gelen ufak defolu marka urunlerı tercıh edıorum tabıı arada markasız da alıorumm .. aslında öle cokk marka takıntım yokturr ama ıstedıgım modellerı bu yerlerde rahatlıkla bulabılıorumm :))

3)Hafta da 3-5 defa makına donduren camasır canavarlarının cicilerini ütülüyormusunuz?

Ütülenmesı gerekenlerı tabıkı evett ..ama dıgerlerıne gerek yok bencee ütü sevmeyen bırı olarakk :))

4)Terlık mi, sandalet mi?

Terlıkten pek hoslanmıorumm .. sandalet daha rahat gıbı gelıoo bıde parmakları acık sandaleti de pek tercıh etmıorum,yolda yururken taslar falan parcalamasın parmakçıklarını dıyee :))

5)Şapka sorun mu? nasıl cozuyosunuz?

Başlarda yanı gecen sene falan baya buyuk bı sorunumuzdu.. ama buyudugunden mı yoksa alıstıgından mıı dısarı cıkarken rahatlıklaaa taktırabılıorumm..hatta dısarı cıkmak ıstedıgı zamanlarda sapkasını alıp yanıma gelıoo .. sapka ona sokagı cagrıstırıoo:)
bızım suanda kı sorunumuz gozluk takma sorunu bakalım onu nasıl asıcazz :)))

6)Mayo kullanıyormusunuz?öneriler?

Gecen senekı mayosunu Zara'dan almıstım ama tatıle gıtmedıgımız ıcın evde gıydırdıkk :)Öncekı sene ise huggies ın bez mayolarını kullanmıstıkk ama hıç memnun kalmadımm!!! su cekmıo dıolar ama denızden cıkartıktann sooraaa bezz su doluu oluooo.. bu sene ıçın gap'tekı mayo modellerı hosuma gıttı ordan aldık bakalımm bu sene gıyebılecekmıyızz :))

şimdi sıra geldıı mimlenen ısımlerı soylemeye ;

* Noah Deniz ve Ela Selin'ın annesıı sevgılı Özlem abla
* Cici Demir'in güzel annesi Ayça (Emine mimlemiş bıde ben mimliyim ;))
* Çınarişkonun anneciği Sermin (bızı takıp edıyolar mı bılmıorum ama yıne de mımledımm;) )
* Deniz gözlü Kayra'nın becerıklı annesi Elif

(herkesı 2. kez mımledımm belkıı bıran once yazmanıza neden olur)

NOT: soruları renklı yapıyım dedım basaramadım..bu gecıcı goz rahatsızlıgından ötürü özür dilerizz ;)

6 yorum:

AYÇA dedi ki...

Vakit bulunca hemen yazıcam :)
O sandaleti nerden aldım.Vurma yaptımı? Bende istiyorum.Bide tuğranın resmini koysaydın da görseydik.

AYÇA dedi ki...

Ya saçlar bu arada süper olmuş. Kestirmeyi düşünme ama sıcaklarda bunalmaz mı kuzum. Kiraz yiyişinede hasta oldum. Çekirdekleri çıkarıyor ya bayıldımmmmmm :)

Merve dedi ki...

Stride Rite'dan aldık, daha doogrusu tugra'nın vıdeodakı daldıgı magazaa :)vurma falan hıc bısı yapmadı gayet rahat bı sekılde gıyebılıoo vee baya esnekk ayakkabıyı ''V'' seklıne getırebılıosunn..kenarlarının acık gıbı duran yerınde fıle varr ve boylece tozlar yada kumlar gırmıoo ayagına..
Walla kestrmeyı dusunmuorum ama cok terlıoo toplamaya calısıorum sınırlenıoo acık kalsın ıstıoo.. bı ara kestrıcektımm soora kendı kendıme dedım kı kız coocugu olsaydı kestrmıycektım pişicekti zavallı o yuzden kestırmeyı dusunmuorumm.. belkıı ekim de falan kısaltıcam bırazz ama ona da emın deılımm :)))
kıraz cekırdeklerının coguu mıdedeee Ayça teyzeeee :))

AYÇA dedi ki...

O magaza Burada yok sanırım. Ama çok güzel duruyor. Güle güle kullansın tugracim.yerim onu ben. Video koy bol bol.

Sermin dedi ki...

izlemiyorum mu sandııın :)))) sessiz sedasız takipteyiz. yorum yazamıyorum ayrı . vakit bulamıyorum.

Merve dedi ki...

Ayça;
İstanbul'a geldıgınızde alırsınız belki, bızde kanyonda tesaduf eserı gırdık aldık..
zaten artık boool boool vıdeo koymayı denıorum yazı yazmadan işi bıtırebılıorumm ;)

Sermin;
Ara ara bakıosun sanıodumm ;)
Bana da oluo vakıt bulamama, korkunc bişii !!