Mayıs 31, 2010

bı kac vıdeo dahaa ;)



1)sarkı duyar duymazz hemen baslıo oynayama bıde sarkıya goree danslar edıoo:))Özellikle Türkmalı dızı muzıgınde cosuoo,suana kadar guzel bı vıdeosunu cekemedım calışmalarım devam edıoo oda en kısa zamanda eklenecektırrr :)
Burdada sarkı yavaslarken ilgnç bı kafa hareketi yapiim derken dengesını kaybedıp yere düşüooo :))))

2)İlk kiraz yiyişimizz..(yalnız sapları nereye atmasını da ii gozlemlemiş.. ve cekırdeklerın cogu mıdedee ;) )

3)İşte Tuğra dan ''caillou'' sarkısı sızlerleee :D

4)Yoğurtçu Tuğra'nın yogurt yemesii.. bu olayy gunde bı kac defa tekrarlanıooo...

Bu vıdeo olayı hosuma gıttı artık sureklı video eklemeyı dusunuorummm :))

6 yorum:

AYÇA dedi ki...

Eminecim daha göremedim videoyu sabirsizlaniyorum bakmak için. Ne tatlidir. Aksam ilk isim izlemek olacak. Ahh kuzum benim ya calliou yü nasıl söylüyor merak ettim simdi. O meyve yerse bende onu yerim ya :)

AYÇA dedi ki...

Merve telefondan yazinca böyle kör oluyor insan. :))) seni diye okuyup Emine diyorum tuğralar karışıyor. Ya yasımda genc ama tatil yaramadı galiba :) aksam izlicem merakla. :))))))))))

Merve dedi ki...

ilk basta sasirdim Emine falan yazmissin yaa, sooraa okuyuncaa guldumm ,olur oleee ;))
Bende telden giriorum ama benm telde videolar gozukuoo sendeki i phone galibaa o gostermioo o tel cunku...
tabii tam anlasilmioo sarki ama arada 'kaliu' diooo umarim anlasiliodurr :))

Merve dedi ki...

koçum benim yaaaaaaaaaaaa beraber dans ederken ritme fazla kaptırdı kendini profesyonel dansçılar gibi yere atladı :) çok komikti... annesi oğluşuna kiraz yemeyi öğrettii bi öğretemediği çekirdekleri kaldı :))
kaliiiii kaliiiiiiii kayiii kayiii :) analamadığım o keltoş karakteri neden bu kadar sevdi deliriyo onun için :) yoğurt keyfi için dicek bişi yokk bittiii yenisine ver anne onunda hakkını verim :D doyumsuz aslanım benim yaaa seni çok seviyorummmmm babacığımmmm babikommm neyse şimdi gidim aslanıma sarılım ve yatimmm dünyadaki en tatlı şeyyy...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Yerim yerim yerim benn onuuuu, Merveeee ısır benim için totosundan..
Yeni gördüm videoları,nasıl da kaçırmışım ben bunları yahu :)

İlk video; Sona doğru düştüğü anda eyvah dedim,içim sızladı kötü düşmüş kuzum,umarım bişi olmamıştır :(
2.Videoda; Önce gitti koltuklar dedim :) Sonra senin sıpa gecenin bu saatinde o muhteşem iştahıyla ağzımı sulandırdı,maşallah kocamanından çok güzel yiyor..
Isır benim için kollarından, bacaklarından.
Bu arada babayı tebrik ediyorum güzel yorumu için.Bizim babalar da tık yok bu konuda,ama örnek teşkil edicek buna inanıyorum ben :)))

Merve dedi ki...

İlk vıdeoda bızde once bı gulduk soorraa aman bısı oldumu dıyee kalktık ama o tekrardan kalkıp dansına dewam ettii :))
bool boll ısırırımm buyuk bı zevkleee :)
babayı tebrık etme olayını anlamadımm sorra 2. kez okuyunca yukarı bı baktım yorum yapmışş hiçç haberim yoktuu ....
yıne ogluna olan aşkı depreşmışş..bıraz da bana bısıler yazabılırdı dimi ama :/