Şubat 05, 2010

Sobe :)

Bizi sobeleyen Kayra'nın annesi Elif'e tesekkurlerr..
İlk sobemiz hayırlı ugurlu olsunn ...

Benim 7 özelliğimde şunlar ;

1)Yaz kış üşürümm .. ellerim vee burnum hep buz gibidir..

2)Acaip bi inatçı kişiliğim vardirr..Biri bişeyı yap diyince hayatta yapmam..

3)Yatağa yattıktan en az 1 saat soora uyurumm..Bekarken kafamı koyarkoymaz uyurdumm:(

4)Hırsız fobim vardir, gunduz bile daire kapısının kilitlerinin hepsini kilitlerimm..

5)Çamaşır katlayamam.. Kuru oldukları için katlarken nefesım kesılırr.. her camasırda ellerımı ıslatıp öyle katlarımm ...

6)Gunduz evın içinde dısarı cıkıcakmısım gıbı gıyınıp suslenırım ..

7)Yükseklık korkum var, bu yuzden camları eşim silerr..


Walla başta ne yazıyım dıye dusunurkenn baktım yazdıkca yazası gelıo ınsanın, daha coooook ozellık varr bendeee...En bılındık olanlarını yazdımm ..
Ben 2 kişiyi birden sobeliyorumm..

1)Adaşımız Tuğra'nın annesi Emine'yi ..
2)Yakışıklı Demir'in güzel annsi Ayça ...

haydii kolay gelsinn sizlere deee ;)

15 yorum:

AYÇA dedi ki...

Yani ben anlamadım neden çamaşır katlarken nefesin kesiliyor? Ya ne garibiz di mı hepimizin farklı farklı huyları var. Bende yastığa basını koyar koymaz uyuyanlara imrenirim. Şimdi çocukla nerdeeee :)))

Merve dedi ki...

camasırlar kuru oluyo ya, ellerım kuruyo ellerım kuruyunca da nefes alamıorumm:) acaıp bı huy iştee :D
normalde banyo soorası yada lavaboları ovdukktan soora da ellerımee bı kutu krem suruorumm kurumasın nefessız kalmiim dıyee ehehehe:D

aynenn,eşim yatar yatmaz uyur acaıpp uyuz olurumm :)

dur senı de sobelıyımm bakalım sende nelerr neler cıkıcakk :p

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Mervecim bak bende şaşırdım şimdi.Elleri kuruyken insan neden nefes alamazkiii..çok ilginç gerçekten dermişim :))senden bi farkım yok.Benim ellerim de aşırı terler..terlediği zamanda ben hiçbişi elleyemem, kal gelir yani.. :))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Hee bu arada, sobeleme için teşekkür ederiz :))) kafamı kaşıya kaşıya yazıcam şimdi..ne acaba diye değil ama hangini yazsam diyee :)) çok ilginç bir kişilikimde :P

Merve dedi ki...

walla neden öle bi özelliğm var bılemıorumm , bende kendıme cook sasıorum :)
Acıklayamıorum da neden oldugunu tuhaf bı durum :p

elif-kayra dedi ki...

merhaba merveciğim teşekkürler

bua arada bu napıcaz bu hırsız korkularımızla eşlerimin çekiceği var anlaşınlan.


sevgiler

Merve dedi ki...

Walla bu fobı gecıcek gıbı de durmuoo ..ya bız yasamyı ogrenıcezz yada eslerımız buna tahammul etmeyı ogrenıcekk baska caree yokk :)

AYÇA dedi ki...

Ben yazmistim bu mime ordan bak :) şimdi burcunun sitesinde okudum. Gecmis olsun fistik derken ? İyi mı şimdi tuğra?

Adsız dedi ki...

Merviş,
Kadife kumaş olayını unutmuşsun:)))


K.Teyze

Merve dedi ki...

Çok saol ayca;
yer fıstıgı ezmesi..
daha onceden fındık ezmesı , nutella falan yemıstıı .. o aksam yer fıstıgı ezmesı yedı gece kabardı su cıcegı kızamık falan sandımm .. acıle gıttık ıgne yaptılar da gectıı ordan da alerjı oldugunu vee fıstık alerjısının ölüme kadar goturucegını ogrendık... ıgne yaptıkları ıcın alerjı testı yapamadık 15 gun soora yaptırıcamm, neye alerjısı olup olmadıgını ogrenıp ona gore yedırıcemm .. beyaz tenlı sarısın cocuklar alerjık bunyelı oluomuşş , dr. ''allahtan az vermıssınız'' dedı :/

Merve dedi ki...

K.Tyze:
7madee yazmak zorundaydımm onu yazamadımm ...
aslındaaa bı bu kadar daha varr ılgınç huylarımm :)
Ablam olarakk sen daha ıı bılıosun tabeee :)Teyzesının komur guzelını opuorumm ..
fasulyeyı de tabeee;)

Ayşegül dedi ki...

şimdi gördüm bloğunuzu.ve şaşırdım :) Aynı 3 ilginç özellikde bende var.1,4 ve 6 :)

Merve dedi ki...

Aysegul merhabaa..
bız kadınlarınn ortak fobısıı hırsız fobısıı galıbaa ;)
zıyaret ve yorumunuz içinn tesekkurlerrrr..
tekrardan gorusmek uzeree..

elif-kayra dedi ki...

mervecim,nerelerdesin göremiyorum seni merak ettim.

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Mervecim nasılsın??
Nerelerdesin uzun zamandır güncellemiyosun blogu..bir sorun yok değilmi?
Özledik tombiği, arayı çok açma olurmu:)