Ocak 03, 2010

yılbaşı partisinden goruntulerrr









6 yorum:

AYÇA dedi ki...

Merve kollarını bacaklarını bi ısır benim yerime.Saçlarıda kestirme acaip bişey olmuş ya :)

Adsız dedi ki...

Annesii,
Tuğra o gece daha neler neler yaptı!!!
bu fotolar az kalmışşş:))))))

Küçcük teyze

ela selin dedi ki...

Ay bu koca delikanli olmus ama!!
Arkada Alya da kocaman gözüküyor. yakin zamanda görüp koklamak lazim bu yavrulari!

Merve dedi ki...

AYÇA:

buyuk bı zevkle yaparımm :)

Küçük Teyze:

Pc bı gelıp gıdıoo bu aksam kociş yıne yaptı bakalım yarın sabah acılıcak mıı :)

ÖZLEM ABLA:

Walla geldıgınde goruselımm Deniz beyle agucuklar yapalım en son gordugum de sureklı emıo,uyuo ve gaz cıkarıoduu :) kocaman adam olduu

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Mervecim selam canım.
Oyyy oyyy yerim ben bu kuzuyu, heryerini hemide :)
Yaa benim eve ütücü lazım Merve, sende süper ütü yapan bi cüce varmış, bana yolla bigün onu olurmu :)
Bu arada video kaydını Acun'un programa yolla sen, Türkiye yetenek neymiş görsün :))
Isırdım heryerinden kuzuyu, görüşürüz tatlım..

Merve dedi ki...

Ütü de hala alıştırma yapıoruzzz.. iice öğrensinn önce evdekılerı soora da kapı kapı herkese yollıycamm :))
Yok bence yollamıım dıgerlerının onunu keserr ve yarışma bıterr :p
bölee bızbıze goruoruz yeterr ;)
Bende mınık Tuğrayı öperimm hemde gıdısındannn :)
Senin yerıne bıde ben ısırırım ;)