Ocak 13, 2010

404 Tuğra :)



Cumartesi günü Tuğra'nın dedesinin köyüne gittik yinee..Önce dedemize uğradık dualar ettikk Tuğra da amin yaptı :) ellerini yüzüne götürüp ''amminn'' dedi (daha önce 1 kere göstermiştim ezan okunurkan bak amca amin yapıo demiştim gostermiştim) orda bizden görmüş herhalde amin yaptıı :)
Daha soora akrabalarımıza gidip zeytinlerimizi ve zeytınyaglarımızı aldıkk biz orda onları taşırken teyzesi traktore oturtmuştuu pek bi mutluyduu tabii dıreksıyonu saga sola cevırdı falann vıtesıyle oynadıı ama iş kaldırmaya gelıncee yapıştı kaldıı zarzor ayırdık.. sonrasında buyuk ananeye ugradık yalovaya orda yemekler yedık, yola cıkıp evımıze geldıkk temız hava aldık bool boll..
Geçenlerde BİM e uzktan kumandalı araba gelmişti gıttım aldım oğluşa oynar dıee ama cok korktuu aglamaya basladıı.. bizdee karı-koca o uyuduktan soora ıkımız oynadık cocuklar gibi..ee ne demişler yemiyenin malını yerlerrrr :p

Bu arada Tuğra son 1 haftadır kakasını yaptıktan sooraa yanıma gelıpp 'kakka' demeye basladıı,acaip hoşuma gıttı tabii ve kımseye soylemedım nazar degmesın dıyee...Ve benm nazarım degdıı galıbaa dun kakasını yapmışş söylemedii:(
Dun kuzenı Alya vardı onunla oynarken daldı soylemedi dıe de dusundumm ama ben yıne poposunu yıkarken konustum ''annecım kakanı yaptıgında soyleee hemen yıkiim popon acımasın yada yapmadan once solee tuvalete koyiiim oraya yapp '' diee ama pek dınlemedı tabıkı o arada suyla aşk yaşıoduu kaale bıle almadıı bakalım bugun kaka olayımız ne olucak umarımm nazarım degmemiştirr...
vee bi olayımız daha hatta enn güzel olayımızzzzzz ;
Tuğra bizle yattıgından sabahları uyandığında benii 'anne, bebii(baby tv)' dıyo ve öpüoo tabıkı dünyalar benım oluoo :)
Bu aralar süte fecii takmış durumdaa gunde nerdeysee yarım kılo süt içioo durduramıorum umarım o kadar sütün zararı olmazz :))

6 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Pek bi yakışmış şoförlük,ağır abi olmuş Tuğra :))
Mervecim Allahtan kimseye söölemedin kaka olayını biz hiç duymadık zaten :PP
Canım benim 41 kere maşallah tombişime inşallah devam eder bu söyleme alışkanlığı.Oyuna dalmıştır annesi, yoksa söyler kuzu niye söylemesin, benim yeğende öyle oyuna dalınca unutuyo söölemeyi.
Mervecim süt konusunda endişe etme zaten Tuğra'nın gün içinde içmesi gereken süt en az 500ml. normal yani bu.Ben benim Tuğraya bile günde 500ml süt veriyorum.
Tuğrayı öp benim için, sevgiler..

Merve dedi ki...

Ya zatenn yapmamaya basladıı o yuzden soyledımm hem zaten szilerin nazarı değmezz;)
Bugun de solemedıı bakalım yarın noolucakkk :(

yasemin dedi ki...

tuğra çok tatlı bir çocuk tombik yerim ben onu ama küçükken daha tombikti sanki:))

Merve dedi ki...

eevet canmm küçükken daha şişkoydu bogum bogumdu heryerı buyudukce bogumlarıı azalıoo :)
azalmasın dıye elımden gelenı yapıorum ;)

AYÇA dedi ki...

Ben bu yazıyı görmemisim aferin tuğraya ya. Çok tatlı coookkkk... Ne iyi yapmissiniz.

Adsız dedi ki...

Tuğranın ilk cümlesiyle ilgili yazı yazmamışsıııın

K.Teyzee