Nisan 09, 2008

İnanılmaz bi gündü...

Evet o resimdeki oğlumun Neşe teyzesi, ilk tecrübesini yaşadı..Fotoğraftan da anlaşıldığı gibi Tuğra'nın altını değiştirio, heralde en son benim altımı değiştirmişti, uzun bi aradan sonra Tuğra da yine tecrübe etti ve başarılı oldu darısı kendi çocuguna:p (eminim bunu okuyunca sinir olcak:) )


İzin kopardık ya, eve girmek bilmiyoruz:) Gaz çıkarma yöntemine bişi daha ekliyorum; kanguruyla dolaşmak...
İnanılmaz, evde ağlayan durmayan çocuk dışarı çıkar çıkmaz susup etrafa bakınmaya başladı görebiliomuş gibi:)


Pardon kapıdan çıkarken bile susmuştu işte ispatı..!


Bi inanılmaz olay daha, sabahta Neşe teyzesinin yatağına yattığında susmuştu...Şuana kadar iki yerde susuyo biri gezerken diğeri Neşe teyzesinin yatağında(çocuk zeki teyzesinin sürekli gezdiğini bilio ve büyüyünce O'nu da gezdirceğini hissediyo:) )




Ananemiz geldiğinden vakit bulabiliyorumm ve sık sık yazıyorum depo yapıyorum çünkü ananemiz yine gidicekkk:(( Bu anneler olmazsa ne yaparmışız hiç bilmiyorum.

2 yorum:

ela selin dedi ki...

aferim nese teyzesine!! gelince Ela Selinin üzerinde de pratik yaptiralim bari:))
bu arada Mine de dogursu doguracak yani:) o ne zaman blog yapiyor??
cok tatli oluyor oglus cok. maasallah ona!!

Merve dedi ki...

Mine blog yapmayı düşünmüyo en azından şimdilik,ben burdan sergiliycem kızının fotolarını :)