Nisan 05, 2008

22. Günümüz

Uzun zaman oldu yazmayalı, artık eskisi gibi bol vaktim olumuoo...
Yarı kırkımız doldu bile, işte son halimiz böyleee..
Tuğra paşa ilk günlerdeki yorgunluğunu çoktan attı mızmızlanmaya başladı..En önemlisi gaz problemi yüzünden uykusuz geceler geçiriyoruz ve oğlum artık isyanlar da ''Anneannecim yeter gel artık bunlar benim sıkıntımı anlamıoooo'',
ben ve Mine teyzesi de dört gözle bekliyoruz:)

Unutmadan; Oğluşumu ilk kez yıkamamın keyfini yaşadım, başta biraz endişelendiysem de banyo faslını büyük bi başarıyla atlattık..

Gaz çıkarma önerilerinizi bekliyorum!!!!!

3 yorum:

Gülfer dedi ki...

Merve'cim biz Ceylin'e doktorumuzun önerisiyle Nurse Harvey's diye bir gaz ilacı kullanmıştık. Tamamen bitkisel bir şurup. Denemediysen tavsiye ederim. Çok rahatlatıyor bebeleri.

Gazsız ve bol uykulu geceler dilerim...

ela selin dedi ki...

ee az kalmis 40iniza. Ondan sonra iyice rahatlarsiniz...
ben de sana cok iyi bir ilac tavsiye edeyim. Hicbir zarari yok, Almanya'da hep bunu kullaniyorlar: sab simplex. ama 3. aydan sonra kendi kendine geciyor gaz sorunu.
bir de sen kendi yediklerine dikkat et. gaz yapacak seyler yeme sakin: mercimek, fasülye, misir, cok fazla süt ürünü vs... hemen yansir bebege.
hadi kolay gelsin.

Merve dedi ki...

Önerileriniz için çok teşekkürlerrrr..
Doktor zinco tavsiye etti şimdilik onu deniyoruz o da bitkisel bi damla, bakalım nolcak:(
umarım iyi gelirr..