Mart 16, 2008

İşte karşınızda Tuğra Paşa..!














Kilo: 3,780
Boy; 51




5 yorum:

ela selin dedi ki...

ay yerim yerim ben onu!! ne güzel bir bebek bu ya!! allah anali babali büyütsün, nazarlardan saklasin! en yakin zamanda gelecegiz umarim...

Gülfer dedi ki...

kuzuuum!
çok tatlısın!!!!
aynı annene benziyorsun bence!!!
babişkon kusura bakmasın :-)

en yakın zamanda tatlı yanaklarından öpmeye gelicem ben bu miniki.

Merve dedi ki...

gelin beklerizzz...
bugune kadar bana benzeten bi tek sesin Gülfer abla saol,herkes aynı babası dio,uyuz oluorum..Benim oğlum babası kadar çirkin ve kart deil bi kere :)
Çıtır O ÇITTTIIIIIRRRRRR..!

Adsız dedi ki...

merveciğim bebeğini güle güle büyüt. çok tatlı Allah analı babalı büyütsün. bence kızma ama babasına benziyor:) öptüm emel

Merve dedi ki...

saol emel abla...
bence de babaya benzıo, sanki 9 ay o taşıdı bi yeri bile mi benzemez yaaa(: