Mart 06, 2008

Geri Sayım Başladı :/

Daha önce artık karnıma sığmadığını çıkmaya çalıştığını vurgulamıştım ve doğru bir tespitte bulunmuşum. (O'nu anlamaya başladım galiba)
Bugün son kontrolümüz için doktora gittik...
Paşamız 3.800gr olmuş, sağlığı da gayet yerinde, karnımdaki 37. haftasını da bitirdi tosunumuz:)Bebiş bakımından bi sıkıntımız yok, sadece tek problemimiz eş'inin kanalı tıkaması!Normal doğumu yapmak istediğimi doktoruma direttiğim halde doktorum sezaryenin bebek için en iyisi olduğunu işi şansa bırakmamamız gerektiğini söyledi, bebeğin sağlığı söz konusu olunca hiç risk almak istemedim O sağlıklı doğsun da, karnım kalsın, geç kilo veriyim, ağrım olsun umurumda değil.
Yani kısacası TUĞRA PAŞA haftaya bugün, yani 13 MARTTA DOĞACAK!..
şaka gibi, doktor haftaya bi gün belirle dediğinde anlatılamaz acayip bi duygu yaşadım, bi yandan bi an önce kucağıma alıcağım için çok mutlu olmuştum bi yandan da 'nası tutucam, nası bakıcam, ağlarsa napıcam' diye bir sürü endişeye kapıldım.Doğum tarihinin önceden bilinmesi acayip bi duygu, insanın eli ayağına karışıo daha bi heycan oluoo, bu 1 hafta nası geçicek hiç bilmiorum.Umarım doğum sırasında bi aksilik yaşanmaz :/
Paşanın resmini en kısa zamanda yayınlamaya çalışıcam :)

2 yorum:

Gülfer dedi ki...

Merve inanmıyoruum!!!!!
Demek 13 Mart ha! Ya ne çabuk geçti zaman! Ceylin yeni doğmuştu sen birkaç aylık hamileyken bize gelmiştin, hatırladın mı? Şaka gibi! Çok sevindim senin adına :-)

Bana bak dediklerimi yapıyorsun değil mi? Uyu Merve'cim! Bol bol uyu tamam mı? :-)

Sakın merak etme, bebeğini kucağına alır almaz onun için neyin en doğru ve iyi olacağını içgüdülerinle bulacaksın. Annelik böyle birşey! Ben daha ilk günden 30 yıllık annemden daha tecrübeliymişim gibi ahkam kesip, Ceylin'i indirmemiştim kucağımdan. O da ilk günden ağlasa bile kucağıma gelir gelmez susardı :-)
Tuğra da annesini üzmez hep mutlu eder inşallah!

Öptüm seni tatlım
Gülfer

ela selin dedi ki...

Mervecim bol şans sana!! Takipteyiz.. Herşey çok rahat olacak merak etme tamam mı??
Öpüyoruz...