Aralık 18, 2009

tugra yemek yerseeeee..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

nasılda yemek yiyo masallah yerim ben onu yaaa seker tatlı sey bide laf yetiştiriyo büyüdükce değişiyo tugracıkk nilay

Adsız dedi ki...

vervee teyzesi dayanamamış kuzucuğunun isteğini yerine getirmiş...
İnşallah şimdi de bunu izler taklit etmeye başlar:)))
güzel video seçmişsin teyzesiii

Küçük Teyze

Gülfer dedi ki...

Off, gece gece acıktım mı ne? Öyle iştahlı yiyor ki bücür :) Maşallah vallahi ne güzel de becermiş kendş yemeyi, doğal yetenek! Ben daha Ceyloyu görmedim böyle hapur hupur yerken :( Ancak ekmek kemirebilir, arada.

Maşallah bin kere, yarasın, afiyet olsun tontonuma :)

Merve dedi ki...

Nilay ;
sorma cnmm ya butun gun konusuoo bıdı bıdı :)

K.Teyze;
Alya gorur yemek yer belki dıyee ekledım umarım işe yarar :)

Gülfer;
walla 4 aydır kendı yemek ıstıooduu , tanelı yemeklerden(kofte, tavuk..vb)başladım, bıraktımm her taraf battı tabii ogrenene kadar ama artık rahatladım yedırmek için ugrasmıorumm hepımıze yemek koyuyorumm herkes kendı yemegını yıyoo bende daha rahat bı sekılde tabıı :))

Unknown dedi ki...

Ay ben bunu yerim ya, Maşallah ne kadar da güzel ve keyifli yiyo :)) Bi yandan da bişiler anlatıo :))Zaten çok tatlıydı Tuğra paşa büyüdükçe daha da bi tatlı olmaya başladı sanki :))

Merve dedi ki...

evde tugranın gun içerisindeki halii ya bişiler yer ya da konusurrr..
tatlılıgı kadar yaramazlıgı da varr :))