Kasım 21, 2009

Tuğra, nesquik ve baby tv :)



hatrladıgım kelimelerrii;

Alya: ayaa (kuzenı olur kendısı)
senın adın ne tuğra: tudu (arada da olsa söyluoo)
kaç yasındasın : dööyt(4)--(1 i ogretemedım,napiim cocuk kendını 4 yasında hıssedıosaa:))
çay : tay
alma : amaaa ammaaa (uyutmaya gotururken)
düştü : düüttüüü
şeker : tete
abi : abbi
al : aa
ver : vel
muz : muu
elma : almaa
çiş : çişş

az onceki diyalogumuz;

Tugra : anneee
ben : e-fen-dim
Tuğra : annee
ben : e-fen-dim
tugra: annee e-de-dın

şimdilik aklıma gelenler..
geldıkce yazarm yıneee :))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merveeeeee seni resim çekiyosun zannetmiş:)))) resmini çekerken gözlerini kısıp poz veriyo yaa!!!!! ikidebir sana bakıp bakıp poz vermişşş
izlerken koptuum yaaa:))))))))))
K.Teyze

Adsız dedi ki...

yerim ben onu yaaa nasılda izliyo mimiklerini yerim yaa allah nazarlardan korusun büyüdükçe yakısıklı oluyo yaaaa :):) nilay

Merve dedi ki...

evettt öyle sandııı..eskıden poz ver dedıgımızde poz verıoduu sımdı ise kamerayı gorur gormez poz verıoo sıpaaaa :)))
bıde poz verırken gozlerını tamamen kapatıoo acıo bakıoo ordamıyım dıee o cok komıktıı .. vıdeodan anlasılmoo ama cekerken cok guldumm :))))))))))))

Merve dedi ki...

poz verıoo nılay ablasıı..tugranın 1 numaralı pozuu :))

Sermin dedi ki...

özlemişiz yafuuu. kocamannnnn adam olmuş tontişim benim. öptüm kocaman

Merve dedi ki...

Kesinlikle koccamaaaan;))
Bizde cook ozlemisizz..
Bizde optukkkk;)