Temmuz 23, 2009

NOSTALJİ

video

Tuğra'nın eski fotoğraflarını incelerken bu vıdeoyu buldum paylaşmak istedimm..
Sanki hiç bebek değilmiş hep bu haldeymiş gibi gelio insana, şu zamanın belgeleri olmasaaa...
Gecen sene sadece agular yaparken bu sene sureklı bişiler anlatmaya çalışıoo herhalde seneye de bıcır bıcır konuşuo olucak...

Temmuz 20, 2009

Şimdi İstemeden Oğluştan Uzak Kalma Zamanı !!











Ne yazıcam nerden başlıycam hiç bilmiorumm 1 ayı gectı sanırsam yazmayalıı...
İlk başta tugranın hastalanmasıyla basladı kusma ıshal gece 2 de acıle gıttık neyse kı ertesı gun duzeldıı, bu seferde ben aynı sekılde hastalandım acıle gıttım serum verdıler de toparladımm...sonrasında badana-boya, pımapen, memeden kesme olayı derken kaybettım kendımı tam kendımı buldum rahatladım derken pc de sorun cıktıı sonrasında hayatımızla ilgili önemli ve zor kararlar aldık;babamız iş değişikliği yapıoo bızden uzak bi iş(GEMİ:/),annede işe gırıcek oglumuzla pek vakıt gecıremıycez ama bunların hepsı oğluş için, suana kadar cepten yedık şimdi birikim zamanıı..İşte böyleee gunler gecırdıkk yokken neyse ki suan hersey yolunda...
Memeden tamamen kurtulduk gece 3 defa uyanıo.. ya su içip tekrar uyuoo yada yanında bırısının olmasını ıstıoo..neden bıraktırdım şöyle oluyor ki; emerken hıçbısey yemıyorduu sureklı 10dk bi gelıp 2 cekıp gıdıoduu sokak ev alışveriş merkezı elı hep orda tişörtlerımın bogaz kısmı yamulduu veeee karar verdım bıttı bu iş.. ananeye bıraktıkk, 1 hafta içerısınde unuttu bende o 1haftada 1 senenın uykusuzlugunu attımm :)
Şuan gayet guzell ne versek yıyoo hatta agzı boş kalmıoo dıyebılırmm..tok olsa bıle bırını bişi yerken görmesın hemen yalanmaya baslıoo sankıı aç bırakıorumm...bu kadar yıyoo nasıl kilo verıoo walla bende anlamadım ama sutum normal yıyceklerden daha hormonlu sanıırmm, fotolardakı bogumlardan anlaşılıoo:))
Artık memeyı bıraktııgmz içinn arada bı 2-3 gun ananede kalarak teyzeyle hasret gıderıolar bızde karıkoca keyıf yapıoruzz, artık gece gezmelerı tam gaz başlayabılırrr;))
Pazar gunu teyzesı (hangı cesaretle bılmıorum ben olsam hayattta yapamazdımm) arabanın arka koltuguna(bebek koltugu deıl) emnıyet kemerını takarak göztepedeki oyuncak müzesine goturmuşşşşşşşş!!!.. Önune doldurmuş yıyeceklerı çıkmışlar yola, hiçbişi yapmamış allahtan, yemiş uyumuş arabalara bakmışş, sakın sakın gıdıp gelmışlerr, müzeyede bayılmışş üstelikk..Müze fotolarını daha ele gecıremedım onları da koyucam, genelde daha cok vıdeoo varr şaşkın ördek bakışlı vıdeolarr:))